معرفی گل ها
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز

گیاه شناسی از گل سرخ


گل سرخ یا گل رز یکی از مهمترین گروه های گیاهان است ، و گونه های شناخته شده آنها بیش از 20،000 نوع و گونه های مختلف تخمین زده می شود گل سرخ یا گل رز از جنس خانواده Rosacea Rosacea است که گیاهان آنها کوتوله و پا بلند و بلند و خزنده با ساقه های چوبی است و در بعضی از گونه ها برگ آنها دائمی و در نیست دیگری دائمی است.

در اشکال اصلی ، گیاهان شکل اولیه خود را دارند ، به صورت فلس و پر از تیغ و خار ، اما پس از باز کردن و به دست آوردن گونه ها و گونه های جدید ، که بیشتر با واکسیناسیون بر روی قوانین گونه های وحشی انجام می شود ، صورت آنها تغییر کرده و تا حدودی تغییر کرده است. مربیان به اشکال مختلف تمایل دارند: کرپ ، سایبان ، جنون (حلق آویز) ، مطابق فرانسوی ها (گریه گل رز) و غیره.


انواع گل رز


گل رز و گل های وحشی باغ ، نمونه هایی که در اینجا به آنها خواهیم داد و توضیح خواهیم داد

1. برنج کوچک

گل سرخ مینیاتوری گیاهان زینتی و تجاری است که کاربردهای زیادی دارد ، خصوصاً در طراحی فضای سبز. همانطور که از نام آن پیداست ، این گل را می توان در خانه نگهداری کرد. حتی کسانی که گل رز را دوست دارند می توانند با رشد گلهای کوچک در گلدان ها گیاه گل رز زیبایی داشته باشند.


گل سرخ مینیاتوری


2. رنسانس رو به افزایش
انواع مختلفی از گلهای صعودی وجود دارد که همه آنها روش کشت یکسانی دارند و این در هر زمان بین بهار و پاییز امکان پذیر است. گل های گل رز در حیاط خلوت و اطراف خانه منظره ای زیبا و خیره کننده ایجاد می کنند. بنابراین ، در زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه رشد گل سرخ کسب کنید.

رنسانس رو به افزایش


3. بوته گل رز


بوته نیمه پائیز است ، گل آذین یک اتم یا گروه گل رز است و آنها دارای گل های کامل ، یعنی نر و ماده ، روی یک گل هستند و خود آلودگی ندارند. در این گل گرده افشانی توسط زنبورها و بادها انجام می شود و در پایان با میوه ای به نام لگن و لگن به پایان می رسد.

 


4. پاسیو گل رز


اگر گل رز می خواهید بزرگتر از یک گل مینیاتور باشد اما اندازه یک گل رز استاندارد نیست ، گل رز پاسیو را امتحان کنید. این گل رزها نوعی فلوریبوندا هستند که در مقیاس کمتری پرورش می یابند.

گل شور

5- چای ترکیبی گلاب

گل رز ترکیبی برای چای یا گلهای بزرگ گل ، که ترکیبی از گلهای اروپایی و چینی است ، به عنوان گلهای بریده شده استفاده می شود و در گرمای تابستان شکوفا نمی شود و به هیچ وجه توصیه نمی شود که در مناطق گرم آنها را پرورش دهید.


6. رز فلوریدا

گل سرخ گلوریبوندا یکی از گل رزهای زراعی و متعلق به گروه گلهای رز جدید باغ است. او چهار فصل گلدار دارد. یکی از ویژگی های آن دوام گل های آن است. اندازه گل متوسط ​​و قطر گل بین 11-5 سانتی متر است.

اولین نمونه این گل در سال 1907 از مخلوطی از چای ترکیبی رز و پلی اتیوس رز ایجاد شده است. سپس با گل رز چینی و گل خوشه ای ترکیب می شود. طول گیاه بین 70 تا 1.2 متر است. گل جمع می شود و در اوج زمان گلدهی گیاه با گل پوشانده می شود. از نظر تنوع رنگ ، گل بسیار غنی است و گل بریده شده دارای ساقه ای قوی است و برای قرار دادن در گلدان ها مناسب است.



7. هلندی ها برخاستند

یکی از زیباترین انواع گل رز گل رز هلندی است و با نگاه به آن اوج زیبایی این گل را می بینیم.
این گل حاوی گلبرگ و گل های بزرگی است و انواع آن شامل زرد و طلایی است.
اگر در مسیر صحیح قرار داشته باشد ، بسیار رنگارنگ خواهد بود.
عطر این گل آن را به یکی از محبوب ترین گلهای رز تبدیل کرده است.

او خانواده ای از شاخه های گل چای است.

عطر آن بسیار قوی است و عطر شیرین و دلپذیری دارد.
گلدهی آن روی شاخه تکرار می شود.
ارتفاع و عرض این گل 60 تا 91 سانتی متر است.
این گل برای نگهداری در باغ ها ، باغ ها و اماکن کوچک مناسب است.

8- گل قرمز قرمز کوتاه: گیاهانی است که روی ریشه یا در نزدیکی ساقه کاشته می شود و از کاشت چند شاخه ای مجاز است و به دلیل گرما هر ساله بریده نمی شود ، به طوری که بسته به نوع ماده ، طول گیاهان به 20 سانتی متر می رسد. مقیاس طولانی تر نمی شود.

9. گشنیز گل رز: پس از پیوند نزدیک خاک از خرگوش ، شاخه ها برای افزایش زیر شاخه های خود باقی می مانند تا گیاه خامه ای شود.

10. گل سرخ با ساقه بلند یا نیمه بلند: اینها گیاهانی هستند که روی یک ساقه مسطح و برهنه از یک دستگاه تست کوهی که به ارتفاع یک تا یک و نیم متر رشد می کند ، رشد می کنند. پس از پیوند ، پای نسترن به تدریج قهوه ای می شود و در حالت ایستاده قرار می گیرد. باغبان می تواند شاخه هایی را ایجاد کند که شما به شکلی که می خواهید آنها را پرورش دهید.

11. گل سرخ دیوانه: با واکسیناسیون انواع مختلف کوهنوردی در پایه بلند کوه نسترن بدست می آید.

 

 


انواع و انواع گل رز

 


1 - Roziers de France (Roziers de France)

  2 - نسترن (Eglantier)

  3 - گل چای (Rosier Aodeur de de Rosier)

 4 - Rosier de Percy (Rosier de Percy)

5 - Rosier Multier Floiflore Polyanta

  6 - مینیاتور Rosier (مینیاتور Rosier)

  7 - Rosier Bengale

تفاوت های گل رز ایرانی و هلندی در چیست؟
مورد اول شکل و اندازه جوانه است
ساقه گل رز ایرانی پر از خار و ساقه گل رز هلندی بسیار کمی است.

مورد دوم این است که گل سرخ ایرانی حاوی گلبرگهای قرمز معمولی و روشن است و گل رز هلندی دارای مخمل قرمز و گلبرگ قرمز تیره است. فروش گل رز ایرانی در بازار گل به صورت 50 دسته هلندی در 20 شاخه





:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: